Thursday 19 May 2011

bangun dari jatuh

kebelakangan ni aku banyak apdet blog,tapi simple-simple.janji aku puas.tapi yang ni panjang sikit kot (aku buat panjang2 bukan orang nak bace pun)

JPA luar negara tak dapat
kecewa memang kecewa,tapi dah tak dapat nak buat ape lagi.pastu aku amik mase kejap,amik nafas baru,pikir balik.aku mintak kat Dia
"ya Allah berikan yang terbaik untukku"
 takdela pulak aku mintak
"ya Allah berikanlah peluang kepadaku belajar di luar negara"

ini yang terbaik.lepastu maktab perguruan pulak.pun tak dapat.aku okey,tak dapat.tapi mak aku pulak.ayat die laa tak boleh blaa.taknak ah tulis.malas.adei mak,okey la dapat UM.
maybe Allah dah memang nak aku kat UM,ade la tu.at least menantu untuk mak.
boring bace?jap aku selit gambar

gambar takde kene mengene

aku merajuk ngan JPA.tapi aku rase kira ok la banding dgn orang yang nasib kurang baik daripada aku.aku ade jugak bace kat page FB.budak-budak bakal UM.taktau ape yang diorang excited sangat.aku takde perasaan tu.hmmmmmmm...tahniah kat kawan2 aku yang dapat fly.fly elok2.kawan aku yang dari form 1 sampai form 4 tak pernah pisah kelas pun dapat jepun.congrats ah Chai.even muke cina,dapat jepun.dekat2 la tuu.mata sepet.

aku tak putus asa pun.lagi bakar semangat aku ade laa.macam ape yang dah jadi kat result PMR aku..paham2 je la,aku tak dapat straight A's time tu.ape pun aku percaya KUAT Allah tu      
sempurna.mesti ada hikmah untuk semua yang jadi.aku semangat!

it's not over,till i say it's over

2 comments: