Thursday 26 May 2011

jenayah siber

3 bulan lepas ada sorang mamat add aku kat fb.tak kenal pun.mutual friend haram takde.nama je dah pelik.RYAN ALEXANDER apetah.alaxander graham bell berkemungkinan.dah tu boleh je selamba dia nak chat dgn aku.LAKI pulak tu!
tak layan kang merajuk.






[anggap ini chatbox]
alexander graham bell: hi
illyas kutcher: sorry im not gay
alexander: nvm,i just wanna know you.btw im not gay too
illyas kutcher: okay so what do you want from me?(adehh english aku dah la hampeh,nak cakap hilang ah macho aku)
alexander: nothing,just wanna know malaysian
illyas kutcher:oh so you're from?
alexander:singapore.



setelah penat melayan kerenah mamat tu aku klik kat chatbox tu,appear offline.malas aku nak layan.
setelah beberapa purnama aku semakin melupakan jejaka tersebut.








pada suatu hari khamis,aku bosan setelah mendamn orang,aku tengok kat chatbox tu,orang2 yang online..kott la ade awek best boleh kacau.
alah..semua muka familiar je,bosan.nak kacau pun takde nafsu
eh kejap2.ada satu nama menarik sanubari aku.asal macam tak pernah add je budak ni?


illyas pitt:hi :D
eyka !@#$%^& :......


cettt sombong gila budak ni.tak reply.aku tak puashati aku bukak profile dia..DP kiut habesss.hot.nama eyka apetahh..pastu aku bukak balik chatbox tu,mane tau dia reply.chatbox FB ni kadang2 rosak.


tiba2 kat atas sebelum aku chat tu appear benda sama yang aku chat dengan mamat alexander the great tersebut.damn!


adakah aku telah chat dengan seorang shemale?????

No comments:

Post a Comment