Tuesday 19 April 2011

memang kewl!

okeh..kalau ikutkan aku ni memang malas la nak mengupdate blog ni..kejadah apetah main update2 blog ni..tapi takkan nak biar je blog aku ni berhabuk kan??alang2 dah ade.hantam sajalah..topik yg aku tulis kali ni pun quite menarik la bagi aku..nak tau?nak tau?


                                            ni namenye subaru impreza wrx-one of my favourite
hah,kool tak??tak cukup kool?okeh aku bagi yang ni pulak
ni pulak audi a4(bukan kertas a4 ye tuan2)
audi r8(audi sentiasa di hatiku)
okeh selain audi ni kan,banyak lagi keta pebret aku,kalau nak list tak larat den.aku bagi la sikit:
1.most of mitsubishi's
2.most of bmw's
3.most of ferrari's(design kureng la)

haaa kan senang aku listing mcm tu,dah memang namenye pemalas sejak azali..ok preview la sikit kan
bmw m3
bmw m5(pahal kaler buruk ni?)
yahhh nilah sayang aku-misubishi lancer
say sorry say goodbye to buggati veyron or koenigsegg-design korang tak lawa even perfomance gempak cam haram,especially lamborghini..design menakutkan.ok dari pic2 yg aku bagi kat atas tu memg nampak sangat la aku ni pandang kat design..tapi betul laa.

cite2 pasal kereta ni,teringat aku kat PROTON,company kesayangan dr mahathir tu..uisyy diorg dah develop dah(dari segi design la) walaupun tiru2 kereta lain e.g. mitsubishi lancer sayangku tu.takpe2.tapi baru2 ni aku tergugel laa homepage proton..lalu mateku tertarik pada tajuk yg agak memberahikan,aku tak ingat la tajuk die,tapi pasal prototaip kereta baru proton-TUAH,JEBAT,LEKIR,LEKIU,KASTURI
perghhhh bunyik macam gempak..jom usya2 la sikit.aku nak merepek pun tak berapa mood.kredit kene telan..bengkek je
ni namenye encik tuah aka PROTON TUAH.ade gaya PERSONA laa
ni pulak proton lekir...erkk,kureng tapi adela sikit2 ke'lotus europa'annye


LEKIU-no komen..korang la pulak komen.asyik aku je nak komen.ingat blog bapak aku ke?
KASTURI ni pulak development daripada SAGA aku rasa..sorilah frontview dia tak dapat
kool gila kan kan kan?aku mula nampak development PROTON ni since lahirnya GEN-2.sampai la sekarang ni...yg inspira yg sebijik mitsubishi lancer tu..eh jap2..aku rase mcm ade yg tertinggal je...yahhh musuh utama TUAH-JEBAT..jebat ooo jebat.ko memang menyusahkan aku laa..malas aku nak edit dah.hahaha..korang carik sendirilah jebat tu..lawa wooo...mcm inspira gak..post ni pun dah cukup panjang..babhai!!


                                        

No comments:

Post a Comment